Nieuw vormgeving vanaf 6 november

Nieuwe lay-out: sneller, beter, mooier

Met gepaste trots presenteren we de nieuwe vormgeving van DigitaleFactuur. Deze sluit beter aan bij de nieuwe opties binnen DigitaleFactuur en bij de wensen van de gebruikers. 

“DigitaleFactuur is overzichtelijker geworden”, aldus Ravi Chotkan directeur DigitaleFactuur. “Om ruimte te maken voor nieuwe functies en gelijktijdig de gebruiksvriendelijkheid te behouden, was een andere indeling nodig. Gebruiksgemak, snelheid en consequentie zijn kernwoorden van de nieuwe vormgeving. Kortom een mooi voorbeeld van ons motto: eenvoud in innovatie!”

Offline
Woensdagavond 5 november wordt de nieuwe versie geïmplementeerd, de website is dan tussen 20.00 en 00.00 uur niet bereikbaar. Zelf hoef je niets aan te passen, je instellingen, huisstijl en overige gegevens worden gewoon meegenomen.

Extra support
Een aantal functionaliteiten is verplaatst. Dat is in het begin even wennen en daarom bieden we extra support in de eerste maand na lancering. Op deze afbeelding zie je de grootste veranderingen en op de helppagina helpen instructiefilmpjes je verder. Uiteraard zijn we ook per mail bereikbaar voor vragen.


e-mail: support@digitalefactuur.nl


De meest opvallende veranderingen:

  • Dashboard met nieuwe look & feel;
  • Extra pagina van waar alle acties overzichtelijk uit te voeren zijn;
  • Bewerken van facturen, offertes en klantgegevens gaat nu nóg makkelijker;
  • Gebruikersinterface en bijbehorende functionaliteiten zijn consequent doorgevoerd.

Heb je vragen, of problemen met de nieuwe lay-out? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Mail naar support@digitalefactuur.nl.